torstai 16. huhtikuuta 2015

Matka olohuoneeseen

En meinaa malttaa odottaa, että kesä alkaa ja miehellä ois edes vähän aikaa alkaa remontoimaan tätä meidän olohuonetta ja kirjastohuonetta. (Minä kyllä oisin jo alottanu, jos tänne ei tarvis tehdä niin mittavia lattian aukasuja yms. ja jos ei tarvittas rakennusinsinöörin tutkivaa silmää. ;)) Ajattelin nyt kuitenkin näyttää teille muutoksen matkan, minkä meidän olohuone on tähän asti kokenut. Sekin on jo aikamoinen vaikka minkäänlaista remonttia ei vielä olla tehtykään!

Ensimmäisessä kuvassa olohuoneen toinen pääty kuvattuna sinä päivänä kun muutimme. Kaikki muu oli paikallaan, paitsi pikkumurun rattaat. Toinen kuva on otettu suunnilleen samasta kohdasta kuin ensimmäinen ja siltä meidän olohuoneessa tällä hetkellä näyttää.



Paljon on siis jo muuttunut kun tavara on huimasti vähentynyt. Mutta paljon tulee vielä muuttumaan.. Parketin alta kaivetaan vanha lautalattia (toivottavasti pystytään säilyttämään se) tai sitten tehdään uusi ja se maalataan vaaleanharmaaksi. Katto ja seinät maalataan valkosiksi. Semmosii alustavii suunnitelmii täällä peltojen keskellä on kehkeytynyt.. Lisäksi me kaivataan tohon toiseen nurkkaan myös ikkunaa tai sitten terassin ovea, joten jonkunlainen valonlähde siihen varmasti jossain vaiheessa myös tulee.




Ensi viikon minä olen Saksassa opintomatkalla, joten blogi pysyy todennäköisesti sillon hiljaa, mutta kirjoittelen viimeistään sitten kun palaan niin Saksan kuulumisia. Kyllä mua on nyt alkanu hirvittää, että miten minä pärjään ilman mun pikkumiestä niin kauan! (No, saattaa sitä isompaaki miestä vähä tulla ikävä.. ;))

Ps. Tältä nuo kuvissa esiintyneiden kylpykakkujen ensimmäinen versio näytti. Hmm.. ehkä joku meni  ensimmäisellä kerralla pieleen. ;)


No, mutta nyt minä menen nauttimaan sen isomman mieskullan takassa grillaamasta makkarasta! Syökäähän tekin hyvin!

<3 Krisu

 

2 kommenttia:

  1. On kyllä huikee muutos ilman remonttiaki! :D herrkullisen ja mageen näkösii noi kakkuset :P -santtuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen takii tässä nyt ihan viihtyy ilman remppaaki ku on jo saanu muutosta aikaseks.. Ne kakut näyttää vissii sun kummipoikaski mielestä tosi herkullisilta ku koko ajan käsi ois purkissa! ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi, ne piristävät aina!